Josefine Fevang

UNBOXING: GLOSYBOX FOR NOVEMBER

  • Skrevet 07.12.2016 klokka 12:00
  • Kategori: EVERYDAY
Den nest siste esken i år, november esken fra glossybox og de har alt starta på julen. Men jeg ble egentlig veldig skuffet over produktene som var i esken. Og dette var for at mesteparten er dårlige produkter. Men jeg fikk noe nye favoritter, eller hvertfall en som jeg vil anbefale dere. 
 

Er ikke denne esken som er i skimrende metallisk effekten fin?

 





LOVE: La theories des volcans - ansiktskrubb. De bruyére beauté -  jumbo eye pencil i guld. 
HATE: Emité make-up - Lip & cheek tint. Weleda nail care pen & skin food.
 

Det aller beste Produkte var Batiste stylist XXL Volume spray. Den ga kjempe fin og onkelig volum til håret. Men nå har jeg hatt dette abonnementet i 11 måneder. Jeg har stort sett vært fornøyd med pakkene jeg har fått. Og ville nokk starta et nytt abonnement på disse eskene. Men det er en vurdering jeg gjøre over jul. 

Men jeg kan på det sterkeste anbefale dere Glossybox eskene. Jeg trur ikke dere blir skuffet over produktene eller eskene. For eskene i seg selv er bare utrolig fine. Er det flere av dere som abonnerer på disse eskene? Eller kanskje vurderer det?

Vel ha en fin kveld videre. Håper dere nytter desember måneden like mye som meg. 

#unboxing #blogg #hverdag #glossybox #hverdag #desember #jul #skjønnhet

LagreLagre

Malin

07.12.2016 kl. 12:16
Abonnerer selv, var veldig fornøyd med kremene og hårsprayen, men sminken kommer jeg nok til å gi bort. Eneste som trekker ned for min del er den tragiske kundeservicen. Første mailen jeg sendte dem var for 20 dager siden og får ikke svar, utrolig dårlig.

Josefine Fevang

07.12.2016 kl. 15:54
Malin: ja det er dårlig kundeservice. Og er ikke alt i eskene som er bra. Men ha hårsprayen var bra.

Isabell

07.12.2016 kl. 19:42
Kundeservicen gjør at jeg skal melde meg ut. Kommer ikke til å anbefale noen til å abonnere på Glossybox. De trekker altfor mye penger fra kontoen, sender ikke eskene og de svarer verken på mail eller Facebook. Håpløst! Veldig synd, siden de egentlig har en fin pris på medlemsskapet.

Josefine Fevang

07.12.2016 kl. 20:20
Isabell: Å det er jo dårlig av dem. Jeg skjønner veldig godt at du ikke vil abonnere mer på det. Har du prøvde og ringe dem?
For ja er veldig synd for de har fine priser på medlemskapet. Men det du eventuellt kan er jo p klage dem inn til forbrukerrådet. Ville vurdert det vis det har vært slikt siden du starta å abonnere på det.

Isabell

08.12.2016 kl. 11:06
Nei, visste ikke at de hadde et nummer. Ser at det er mange som spør hvorfor de ikke har telefonnummer de kan nåes på, siden de ikke svarer på andre måter. Har du det? :)

Jeg har fått én pakke, men de har trukket meg tre ganger. To ganger på én uke.

Josefine Fevang

08.12.2016 kl. 15:52
Isabell: Jeg finner ikke noe telefonnr jeg heler dessverre. Tenkte at det var litt standar at de hadde det. Men ta en telefon til forbrukerrådet. For synes ikke dette er riktig at og drekke deg tre gang uten at du får en pakke.
Josefine Fevang

26 år - Født og oppvokst i Larvik - Giftet - Elsker og oppleve nye ting. Jeg er slankeoperert i februar 16, og kommer til og skrive om min vei mott et sundere liv. Jeg har dysleksi så se bort i fra små skrivefeil.

Instagram

Annonser

Siste innlegg

Bloggdesign

hits